CATALYST PRODUCTS

GUARANTEE 100% NATURAL PRODUCTS
Produk hasil keluaran bumiputera
100% hasil asli minyak kelapa dara

Click it ! !

Sunday 27 March 2011

HAIR TREATMENT SERIES


Catalyst Hair Treatment Series merupakan salah satu nutrisi semulajadi terbaik untuk rambut. Ia membantu dalam pertumbuhan rambut yang sihat dan berkilau. Amalan menyapukan minyak kelapa dara/vco di kulit kepala akan dapat memasuki kulit kepala bebas dari kelemumur,kutu,dan telur kutu,malah ia membantu merawat masalah kulit kepala kering. Minyak kelapa dara @ vco banyak digunakan di Asia sebagai rawatan rambut.

Kandungan Catalyst Hair Treatment dan Hair Revitalizer merupakan penyejuk yang sangat baik dan membantu dalam pertumbuhan semula rambut yang rosak. Ia juga menyediakan protein dan khasiat penting yang diperlukan untuk masalah rambut rosak. Oleh kerana itu digunakan sebagai minyaku untuk rawatan rambut dan digunakan dalam pembuatan pelbagai penyejuk, dan krim untuk mencegah kelemumur.

Keguguran rambut yang berlaku antara 50-100 helai sehari adalah dikategorikan normal tetapi jika berlebihan perlu diambil perhatian serius dengan mendapatkan rawatan segera.

Pakar kesihatan juga sering kali menyarankan setiap individu mengamalkan gaya hidup seimbang terutama dari segi pemakanan. Ini adalah kerana ia boleh menyebabkan keguguran rambut yang mana hampir 90% komponen penting rambut adalah protein.

Kesihatan rambut banyak bergantung pada pengambilan zat seperti kalsium dan zink. (^^)v


HAIR TREATMENT
Perawat Rambut
Produk ini mencuci dan merawat masalah rambut dan kulit kepala secara intensif.
RM39.90



HAIR REVITALIZER
Penyegar Rambut
Untuk kegunaan harian. Penggunaan yang kerap akan membantu dan mempercepatkan proses perawatan dan penyegaran kulit kepala dan rambut.
RM39.90

Ia bertindak menguatkan akar rambut serta menyihatkannya.Minyak kelapa dara/vco dan herba yang terkenal untuk melebat, dan menghitamkan rambut secara tradisional diaplikasikan melalui kaedah saintifik moden sehingga terhasilnya siri perawatan rambut ini. 

Perawatan rambut tradisional ini telah diamalkan secara turun termurun dan terbukti berkesan serta dipercayai ramai. Dengan kaedah dan teknologi saintifik terkini, proses penyediaan produk ini adalah menggunakan herba-herba tempatan yang berkualiti dan terpilih.


No comments:

Post a Comment